• Prvomajska 1/3 78420 Srbac RS-BiH

Terracar autoprikolica Light 15
Terracar autoprikolica Light 15
Terracar autoprikolica Light 15
Terracar autoprikolica Light 17
Terracar autoprikolica Light 20
Terracar autoprikolica Light 20
Terracar autoprikolica Light 20
Terracar autoprikolica Light 23
Terracar autoprikolica Light 23
Terracar autoprikolica Light 25

Laka autoprikolica

Vesta Trailers

  • Model: LIGHT 15, 17, 20, 23, 25, 30

  • Opis

    Model LIGHT karakteriziraju izuzetne vozne karakteristike: lagana konstrukcija, izdržljivost i lakoća rukovanja. LAKE prikolice mogu se vući automobilima svih poznatih proizvođača i pripadaju "B" kategoriji vozačke dozvole. Široko se koriste u svakodnevnoj upotrebi u domaćinstvima i preduzećima. Strane za otvaranje su predviđene sprijeda i pozadi, a svaki model je opremljen kopčom za ručno prevrtanje prtljažnika.

  • Karakteristike

    Osovine KNOTT - 1 osovina
    Bruto masa: 750 kg
    Utovarna visina: 53 cm
    Gume 155/80 R13
    Opcija kipanja
    Utikač: 7-polni
    Mogući dodaci: Cerada i arnjevi.


Light 15

Dimenzije utovarnog prostora
DŠV: 152 x 113 x 37 cm
Gabaritne dimenzije: 279 x 159 x 89 cm
Masa prazne prikolice: 134 kg
Netto nosivost: 606 kg

Light 17

Dimenzije utovarnog prostora
DŠV: 172 x 113 x 37 cm
Gabaritne dimenzije: 279 x 159 x 89 cm
Masa prazne prikolice: 144 kg
Netto nosivost: 606 kg

Light 20

Dimenzije utovarnog prostora
DŠV: 202 x 131 x 37 cm
Gabaritne dimenzije: 309 x 177 x 89 cm
Masa prazne prikolice: 180 kg
Netto nosivost: 587 kg

Light 23

Dimenzije utovarnog prostora
DŠV: 232 x 131 x 37 cm
Gabaritne dimenzije: 339 x 177 x 89 cm
Masa prazne prikolice: 169 kg
Netto nosivost: 579 kg

Light 25

Dimenzije utovarnog prostora
DŠV: 251 x 135 x 37 cm
Gabaritne dimenzije 350 x 177 x 89 cm
Masa prazne prikolice: 184 kg
Neto nosivost 566 kg

Light 30

Dimenzije utovarnog prostora
DŠV: 300 x 150 x 37 cm
Gabaritne dimenzije:
Masa prazne prikolice 255 kg
Neto nosivost 490 kg


  • Preklopna platforma u velikoj mjeri olakšava utovar/istovar opreme i rasutih materijala. U zatvorenom položaju platforma se fiksira pomoću zakački sa sigurnosnim osiguračem, koja spriječava spontano otvaranje.
  • Pocinkovana vučna ruda V oblika izdržava jaka dinamička opterećenja. Izrađena je od profilisanog pocinkovanog lima, što povećava njenu pouzdanost i omogućava da se zaštiti snop električnih instalacija od spoljašnjih oštećenja.
  • Toplo pocinkovana čelična šasija je izrađena od profilisanih elemenata međusobno zavarenih, što povećava dugovječnost u eksploataciji pri raznim dinamičkim opterećenima na putu kao i u nepovoljnim vremenskim uslovima.
  • Dno prikolice je od višeslojne laminirane šperploče, debljine 9 mm sa premazom protiv klizanja. Otporno na habanje i vlagu.
  • Stranice su izrađene od pocinkovanog čeličnog lima sa dodatnim profilisanjem radi ukrućenja. Rebra za ukrućenje poboljšavaju otpornost bočnih strana na dinamička i udarna opterećenja. Prednja i zadnja stranica se mogu otvarati. Na bočnim stranicama su ugrađene ojačane bočne zakačke proizvođača KNOTT.
  • Pod prikolice je opremljen alkama za pričvršćivanje tereta (4 kom.). Zahvaljujući dodatnim metalnim ukrućenjima ispod poda prikolice, za koje su pričvršćene alke, povećava se krutost i otpornost alki na savijanje i kidanje.
  • Torziono vješanje održava stabilnu, glatku vožnju sa različitim opterećenjima prikolice. Ugrađene torzione osovine su marke KNOTT.
  • Osovina je projektovana za opterećenje od 750 kg, glavčine su opremljene zaštitnim poklopcima, ležajevi ne zahtjevaju dodatno podmazivanje i podešavanje tokom celog radnog veka.
  • Elektorinstalacija je napravljena od livenog automobilskog kabla sa zalivenim konektorima i zalivenim bajonet konektorima. Ugrađen je 7-polni utikač. Kompletna elektroinstalacija na prikolici je marke Aspöck.
  • Antikorozivna zaštita toplim cinkovanjem je mnogo efikasnija od drugih vidova površinske zaštite metala. Stvara pouzdanu zaštitu od korozije i spoljašnjih površina kao i unutrašnjih šupljina konstrukcije, značajno produžavajući vijek trajanja prikolice.

Pošaljite nam upit?